Nova godina - nove odluke

Vec 3 dana je 2017. godina. :)
WOW! 
Toliko vrijeme brzo leti, da osjecam kao da sam juce pocela d pisem blog ili pocela u srednju skolu. Definitivno pocetak u srednju skolu je bio najstresniji period mog zivota i jedva sam cekala da dodje zimski raspust da se odmorim od skole. :)
I eto, napokon, zimski raspust je tu! <3
Ali, ja sam i za jednu godinu starija. Vrijeme bas brzo prolazi. :)
Nekako, bas kada sam se navikla na 15-u godinu svog zivota, dosla je 16-a. :) 
Nijesu to neke velike godine, ali svi mi tinejdzeri znamo koliko nam je jedna godina vise bitna. Nekako, svi jedva cekamo punolestvo i odraslo doba, ali mislim da mi je u ovom periodu lakse i da nikada lakse ne moze biti. Ali pored toga i ja sam jedna od tih koja jedva ceka da odraste i postane samostalna. Ali kako ja uvijek kazem: ,,Bitno je uzivati u trenutku''. :) Time se uvijek vodim kroz zivot. :)



Sa svakom novom godinom, dolaze i nove odluke. :)
Da li i vi pravite listu stvari koje zelite da napravite naredne godine? Mislim da je to jako vazno, zato sto tako uvijek imate organizovaniji zivot, ali ne kazem da treba da postanete robovi planiranja, vec da uvijek stremite ka svom cilju na najbolji moguci nacin. :)
Ja iskreno ne volim da dijelim svoje odluke sa drugim ljudima, jer tako osjecam da odajem sebe hahahahha :D
Ali odluke koje svake godine donosim su:
  • da budem srecna - to je nesto najbitnije i uvijek se trudite da budete srecni, to je neprocjenjivo, jer najskuplje stvari su one koje se ne mogu kupiti novcem. ;)
  • da budem zdrava 
  • da moja porodica bude srecna i zdrava
Mislim da su ove stavke nesto najbitnije i da koliko god uspjeha postignemo, ako nemamo sa kime da ih podijelimo, ne vrijede. Porodica i prijatelji su najvece bogastvo i nadam se da ce pratiti sve vas svake godine. <3

Do sljedeceg pisanja... <3





Коментари

Популарни постови са овог блога

Biram biti srecna.

Osjecanja koja jesen budi u meni... :)

Citati.