Osjecanja koja jesen budi u meni... :)

Kisa pada, ja u sobi... citam knjigu i ispijam solju toplog caja, scucurena ispod toplog cebenceta. Hladnoca se vec osjeca. Jesen je pocela. 


Kada se pomene rijec jesen, uvijek nam se javlja slika tmurnog, hladnog i kisovitog godisnjeg doba. Medjutim,jesen za mene predstavlja ostajanje u kuci kada je kisa,citanje knjige i na momente posmatranje sitnih kapljica koje klize niz stakla prozora,dok mi u gledamo koja ce pobijediti i stici prva do dna... Kada nema kise, setanje ulicama punih raznobojnim liscem. Taj prizor me toliko inspirise da pozelim to da slikam ili da fotografisem, takva ljepota se mora zabiljeziti. Kada dodje Noc vjestica, nekako je cijeli dan misteriozan, nepredvidiv, zastrasujuc... A kada padne mrak, mjesec obasjava i osvjetljava mracnu noc... 



Najvise volim nasa porodicna okupljanja u toploj sobi, gledajuci nase omiljene programe na TV-u ili jednostavno provodimo noc pricajuci i smijajuci se. :)
Volim kada sa sestrama gledam neki film ili organizujemo sleep over, ispijajuci toplu cokoladu, ostajuci do zore. :D

I na kraju dana, imam noc samo za sebe radeci ono sto volim, kao na primjer sada pisuci vama novi post. :D

Do sljedeceg pisanja... <3




Коментари

Популарни постови са овог блога

Biram biti srecna.

Citati.