16...

Nije me bilo bas dugo na blogu zato sto sam imala dosta obaveza oko skole, a iskreno nijesam imala bas inspiraciju da bih mogla pisati.
Nesto sto me je jako obradovalo i natjeralo suze na oci, jeste prvi citalac na mom blogu. *-* To me je tako usrecilo, ne mogu opisati osjecaj.
Osjecam se divno jer znam da polako ostvarujem svoj san i ta prva osoba koja je podrzala moj trud, jako me je usrecila. :) Hvala ti puno. <3
A radi se o:

 Ema Hadzic

E sada, tema danasnjeg posta jeste sweet 16 ili 16. rodjendan.
Iskreno, drago mi je da se 2016. godina zavrsila, puno losih stvari su mi se dogodile i samo zelim da je zaboravim.
Medjutim, sa ulaskom u 2017. godinu, ja sam napunila 16. godina. Imala sam osjecaj da ce ova godina poceti dobro, i jeste. Redjali su se uspjesi, kako u skoli, privatnom zivotu, a sada krece i na blogu.
Jako sam srecna zbog toga. :)
Svi neprestano govore kako su nase godine turbulentne. Slazem se, ali djelimicno. Svi smo mi djeca prethodnih generacija od kojih smo nastali, i nijesmo mogli ispasti bolji ili losiji od onog sto danas zapravo jesmo. :)
Mi biramo nas put, a zaista kada vjerujemo u sebe, snovi pocinju da se ostvaruju. Ne samo kada sanjate, vec kada radite na tome da ih ostvarite, a za to je potrebno mnogo truda. To nam je svima poznato. :)
Nove promjene koje ce zahtijevati moje odrastanje moram prihvatiti, ali nauciti iz njih, jer to je zapravo dio sazrijevanja.
Sa ovakvim stavom sam spremna u nove zivotne avanture. :)
Kada optimisticki gledate na zivot i borite se, rezultati ne izostaju. 
Zapamtite, trud se uvijek isplati.
Prastajte drugima, a najvise sebi. <3


Do sljedeceg pisanja... <3

Коментари

  1. Aaa, ne mogu ti opisati kako si me iznenadila.
    Prvo sam ušla u tvoj post i nekako odmah mi je zapalo za oko moje ime. Nije mi na početku bilo jasno zašto se tu moje ime nalazi, ali naravno kada sam pročitala post shvatila sam haha.
    Hvala tebi puno, naprotiv drago mi je ako sam te tako usrećila. Želim ti još puno puno čitalaca :) <3

    everydayema.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Biram biti srecna.

Osjecanja koja jesen budi u meni... :)

Citati.