Zasto treba citati knjige...?

Moja strast prema knjigama je velika - sto se moze naslutiti iz mojih prethodnih postova heheh. :D
Ali zaista, citajuci knjige odem u neki drugi svijet, ponese me sva ta radnja, prozivljavam sve sa likovima, osjecam ono sto oni osjecaju, svaku rijec koju je pisac prenio na papiru.
Magicno. Zar ne? *-*
Volim kada pomirisem listove nove knjige koju tek kupim. Taj prepoznatljivi miris knjiga mi vec najavljuje da cemo imati sjajnu avanturu danas. :)
Bez obzira koliko tehnoloskih uredjaja da postoji, knjiga ce uvijek biti nesto posebno. Pisana rijec je neprocjenjiva, nezamjenjiva i jedinstvena.
E sada, zasto ja smatram da bi svi trebali citati knjige?
Zato sto citanjem obogacujete svoj rjecnik, a time cete biti i elokventniji. Zar to nije divno? :) Ja mislim da jeste, a nadam se da vecina vas slaze sa mnom. :)
Kao drugo, naucno je utvrdjeno da citanjem povecavate svoj IQ, pa zasto sebi ne biste pruzili malo opustanja, a istovremeno radili nesto pametno? :)



Znam da postoje osobe koje koliko god da im docaravas knjige, oni i dalje mrze da je cak i pogledaju. Iskreno ne znam zasto. Uvijek sam se to pitala.
Jednostavno zapitajte se, kakve filmove volite da gledate. Ja sam tako prvo posla, pa tek onda saznala sta mi odgovara i sta zaista volim da citam. Ako volite recimo romanticne filmove, zasto ne biste procitali neku knjigu istog zanra? Necete zazaliti.
A svi koji citaju knjige reci ce vam da je knjiga bolja od filma. Zasto? Zato sto knjiga sadrzi svaki detalj, pa zato prethodno procitajte knjigu pa ako postoji istoimeni film, odgledajte ga. Sta cete primijetiti? Dosta izostavljenih detalja.
Ne potcjenjujem ja film kao umjetnost, naravno. Vec mislim da je knjiga bolja jer sadrzi sve bitne detalje, pa cak i neke najsitnije koji valjda ,,ne bi mogli stati'' u film.
Znate, postoji jedna izreka: ,,Osoba koja ne cita nema nikakvu prednost nad onom koja ne zna citati.''
Jezik, svi znamo, predstavlja osnovno sredstvo sporazumijevanja medju ljudima, a da bismo govorili bolje i elokventnije, onda ljudi uzmimo da citamo knjige. Bicete pametniji, bicete bolji ljudi. Da, bolji ljudi. Zar vam nije krivo kada gledate film i neki glavni junak umre zbog nekog tamo zloce? Naravno da jeste. Pa eto i to biste isto dozivjeli da citate knjigu. A samim tim, dok citate, osjecate nepravdu i to vas navodi na plemenito razmisljanje.
Takodje, ako vam ne ide bas najbolje pisanje sastava, citajuci knjige vi osjecate inspiraciju, nekako sve to sto ste procitali nauci vas necemu, mozda ste usput naucili neke izraze, neke nove rijeci. Prepoznali ste odredjeni stil kojim pisci pisu i nalik tome vi pokusavate napisati nesto. Naravno, onda slijedi dobra ocjena a vi zadovoljni. :)
Zapamtite, gledanje filma nikada nece moci zamijeniti citanje knjige, jer vi citajuci tu knjigu, knjigu i svu radnju dozivljavate na svoj nacin, likove zamisljate na svoj nacin. A kada odgledate film onda sve te vase pretpostvke padnu u vodu i vi se razocarate, jer ste vi zamislili svu radnju onako kako ste je vi dozivjeli. Zar ne?
I da, ja bih voljela da dobro razmislite i da uzmete da procitate bar jednu knjigu. Vidjecete, ne samo da cete pozeljeti da procitate jos jednu, vec da imate biblioteku. :D




Do sljedeceg pisanja... <3

Коментари

Популарни постови са овог блога

Biram biti srecna.

Osjecanja koja jesen budi u meni... :)

Citati.