Oprostite sebi ❤

Znate, nekada dodju dani kada jednostavno mrzite sebe. Okrivljujete se zbog stvari koje ste mogli bolje uraditi. Obicno preterujete u tome.
Ja se iskreno nekada tako osjecam. Da se nikada nijesam ni osjecala ne bih ni pisala post na ovu temu. Zvucni nelogicno, zar ne? :) Bar meni.



 Previse pritiskamo sebe da budemo sto bolji i previse brinemo sta drugi imaju reci za nas. To je jako pogresno, jer nikada necemo poceti da zivimo ako ne rizikujemo u nasu korist, a to je da ostvarimo svoje snove i zelje. Ne moze se sve ni ostvariti, a ja vjerujem da se sve desava sa razlogom, da razlog uvijek postoji. Mozda to sto zelite nije dobro za vas, ali nikada ne znate dok ne probate. Ne mislim pod tim bas sve sto vam padne napamet, vec da probate kojim cete putem stici do cilja.


Opustite se, disite i usporite.
Stres je neminovna stvar danasnjice, a to je grozno iskustvo.
Evo na primjer ja, kada sam pocela u srednju skolu, tacnije gimnaziju, puno sam ucila, nekada i po 7 sati dnevno, sto je bilo uzasno mnogo. Jednostavno sam se uplasila kako ce mi biti tamo itd., da li cu uspjeti da postignem uspjeh kakav sam zamislila. I jesam, ali sam bila pod velikim stresom.
Nemojte to da radite sebi u kakvoj god da ste situaciji. Samo vjerujte u sebe. Pa i neka pogrijesite, sve je to za ljude. Niko nije savrsen. Prihvatite se onakvi kakvi jeste i to je to.

Ako vise prastate sebi, osjecacete se bolje, lakse ce sve ici.
Ja vam govorim iz svojih nekih iskustava, jer je grozan osjecaj treirati sebe kao robota nekakvog koji mora biti savrsen.
Ne vi nijeste roboti niti nikakve masine da morate raditi po principu savrsenstva, vi ste ljudi, sa greskama, pa tako i tretirajte sebe.
Ne dozvolite nikome da vam narusi privatnost i porusi samopouzdanje. Ne mogu svi da vas vole, to je nemoguce.
Oprastajte sebi sto cesce i redjace se upjesi sta god da krenete da radite, jer jaci su oni koji su 10 puta pali i ustali, nego oni koji ni ne znaju sta znaci neuspjeh. 


Do sljedeceg pisanja... 

Коментари

  1. Slažem se sa svime što si napisala,smatram da što više smo nezahvalni prema sebi tako ćemo se uvijek osjećati loše.Kao što si i rekla,svi griješimo ali preko svega toga se može i preći.Divan post draga.♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Biram biti srecna.

Osjecanja koja jesen budi u meni... :)

Citati.