Zasto sam odlucila postati vegeterijanac?

Jedna od najvecih promjena. Nesto najplemenitije sto mogu da uradim za zivotinje. :)
Jos od proslog ljeta, tacnije jula 2016, gledala sam neke videe na youtube-u. Naisla sam na neke videe gdje jutjuberke pricaju zasto su se odlucile da budu vegeterijanci. Meni se jako dopala ideja i rekla sam sebi zasto ne bih i ja bila vegeterijanac. ❤
Kasnije sam pricala sa roditeljima ali se nijesu slozili sa tim. Smatraju da je meso jako vazno u ishrani, itd. Uobicajene, kliseizirane stvari. Hahahah. Ali im je bilo drago sto mislim na druga ziva bica pored nas ljudi, na zivotinje, bez kojih ne mozemo da funkcionisemo. Bar takvi su zakoni ekosistema hahah.


Medjutim,jako to zelim. Osjecam da tako treba da uradim i smatram da bi svi ljudi trebali, jer i oni su ziva bica. I zivotinje osjecaju.
Zamislite samo koliko zivotinja bude ubijeno zbog jednih koznih cipela, jakne ili torbe. Koliko ih samo bude ubijeno za kozmeticke proizvode, na kojima ih testiraju, koliko je njih ubijeno da bi mi jeli. Zalosno i okrutno.
Jednostavno ne mogu da shvatim zasto smo mi ljudi toliko okrutni prema zivotinjama.
Voljela bih da mogu da promijenim svijet. Tada bi svi zivjeli u miru i slobodi, bez tehnologija iskrena da budem. Nekada mogu biti korisne, da se sire dobre stvari i poruke, ali isto toliko mogu biti beskorisane i opasane. To svi znamo.
Tezite da ovaj svijet napravite boljim mjestom za zivot. ❤





Коментари

Популарни постови са овог блога

Biram biti srecna.

Osjecanja koja jesen budi u meni... :)

Citati.