Budite pozitivni :)

Svima nama zivot pruza drugu priliku koja se zove SJUTRA. :) Ali da li cemo docekati to sjutra mi ne znamo... Postoji nesto mnogo vise i jace od nas sto to odredjuje :)
Naravno, to ne znaci da treba da ocajavate i da neprestano mislite o tome da li cete biti zivi sjutra. Danas stvarate, danas zivite.


Postoje dobri i losi trenuci, usponi i padovi, suze i smijeh, uspjeh i neuspjeh... ali sve to cini zivot -jednu cjelinu sa svim dobrim i losim karakteristikama.
Kada prihavtimo lose, radujemo se dobrim stvarima. Dakle, nadajte se boljem, a prihvatite poraz. Ne mozemo svi u svemu biti najbolji i sto se prije pomirite sa tom cinjenicom lakse cete se nositi sa posljedicama koje ova opsesija nosi za sobom.
Na primjer, ja sam bila takva. Htjela sam biti prva u svemu, voljela sam da pobjedjujem. Kazem, bila sam. Ali jednostavne neke situacije u zivotu su me natjerale na razmisljanje. Kada sam prihvatila cinjenicu i kada sam sebe uvjerila u to da ne moram posjedovati tu cudnu opsesiju, onda mi je bilo lakse da povjerujem da poraz i neuspjeh zaista postoji za sve nas.
Naravno, lijepo je to ako ste ambiciozni, ali budite ambiciozni u postizanju onoga sto zelite da uradite.
I tu se javlja problem - pad, neuspjeh. Ambiciozni fanatici padaju u depresiju. Zivot vide crno, govore sebi kako nista ne zasluzuju, kritikuju sebe bespotrebno i tako sve u krug dok ne dodje do te situacije da sami sebe zamrze i da ne zele uopste vise nista u zivotu da postignu. A sta je sa svim onim uspjehom koji ste ostavili iza vas?
Ja ne ubrajam u uspjesne ljude samo one koji su apsolutno sve ono sto su htjeli postigli, vec one koji vjeruju u sebe i ostaju pozitivni bez obzira na ishod situacije.



Ja vjerujem da svi vi mozete. Mozete sve. Bas sve. <3
Ja vjerujem da se sve desava sa razlogom, pa ta losa situacija koja vas je trenutno zadesila je tu da vas nauci necim vrijednim - da ostanete pozitivni i da ne gubite sebe.
Smijte se, plesite kao da vas niko ne gleda, slusajte muziku, citajte knjige ( ako volite :D ) i UVIJEEEK budite srecni i pozitivni.
To vam niko ne moze oduzeti <3
Ja vjerujem u vas! <3

Do sljedeceg pisanja... <3


Коментари

Популарни постови са овог блога

Biram biti srecna.

Osjecanja koja jesen budi u meni... :)

Citati.