Kako da pronadjete ljepotu u svemu...?

Ako bismo se osvrnuli oko sebe i pogledali sta nas sve okruzuje, shvatili bismo koliko na ovom svijetu ima lijepih, predivnih stvari... Dovoljno je da na tren zatvorite oci i zamislite nesto divno, neku drugu dimenziju, neki drugi svijet u kakvom bi vi zeljeli da budete..
Sada otvorite oci. Vidite sve ono sto vas okruzuje, ali nema ni pribliznu ljepotu onoga sto ste vi zamislili, zar ne? E u tome je sustina - pronaci ljepotu. :)
Zamislite samo vi ste na plazi dok slusate morske talase kako stvaraju specifican zvuk koji smiruje... posmatrate zalazak sunca koji daje neopisivu ljepotu nebu... sunce se polako sprema za svoj pocinak, a onda dolazi noc. Tamna, duga i crna. Na nebu zvijezde, a mjesec osvjetljava noc. Svaka zvijezda treperi, sija, a vi samo posmatrate  kako sve tako stoje tamo ne pomicuci se, a opet daju neopisiv sjaj i draz noci....


Dodje jesen. Tako tiho, ostavljajuci za sobom velike tragove... Uveliko je lisce opalo sa drveca, a setajuci ulicama, cujemo sum lisca ispod nasih nogu. Blagi povjetarac ledi nam obraze. Nebo je vec vrlo oblacno, vjerovatno najavljuje kisu. I kao sto sam i mislila, poce padati kisa. Brzo sam otrcala u kucu i scucurila u toplo cebence pored kamina. Topao caj vec me je cekao na stolu, a knjiga koju sam pocela citati se nije pomjerila. Zeljno iscekuje da prelistavam njene stranice. I tako u mirnoj atmosferi uz knjigu i topao caj, napolju se cuje padanje kise, a svaka kapljica pravi neobicno harmonicnu melodiju...


Osvanulo je divno jutro. Naime, probudio me je crvkut ptica. Na njihovoj pjesmi ne mozes ostati ravnodusan. Brzo sam ustala i izasla na terasi da upijem sto vise pozitivne energije koje je donijelo ovo lijepo proljecno jutro. Opojan miris behara sirio se na sve strane. Ovakva atmosfera bila je savrsena za meditaciju... Na ternutak sam zatvorila oci slusajuci crvkut ptica, osjecajuci miris behara...



31. decembar. Nova godina. Moj najdrazi period u godini.
Bijeli pokrivac pokrio je sve predjele ostavljajuci svjetlucavi trag... Pahuljice raznih oblika i velicina daju posebnu magiju - zimsku caroliju. Nijedno drugo godisnje doba ne posjeduje magiju kao zima, sposbnost da zaledi sve, da ucini da snijeg izgleda kao gomila slaga a pahuljice najljepsi vilinski zacini...
Uvece, svjetla se upale osvjetljavajuci mracnu zimsku noc dok mi hodamo bjelicastom putanjom scucurureni u nasoj debeloj zimskoj jakni zaledjenih obrascica... *-*


Do sljedeceg pisanja... <3

Коментари

Популарни постови са овог блога

Biram biti srecna.

Osjecanja koja jesen budi u meni... :)

Citati.