Subota...

Budim se - 11:30h je. Pogledam kroz prozor i prvo sto primijetim su tamni oblaci koji su najavljivali kisovit dan. Kada je ovakvo vrijeme ne ide mi se nikuda, vec bih najradije ostala u kuci citajuci neku knjigu.
I tako uzimam svoju omiljenu knjigu ,,U mracnoj sumi'' i prelistavam njene stranice...
Zaista, dok citam knjigu, odvede me u neki drugi svijet i predstavlja moj mali bijeg od stvarnosti...
Tih dan. Samoca. Citanje. Pucketanje vatre u kaminu dok kisa pocinje tiho da pada...
Nekada zna i da dosadi ovakva mukla tisina, pa odlucim da izadjem malo napolje. Dok kisa pada, necujno hodam mokrim ulicama.. Obozavam miris koji kisa ostavlja dok pada... *-*
Postoji citat: Neki setaju po kisi. Drugi se samo kvase.
I mislim da ovaj citat nosi jednu veoma divnu poruku. Dok se drugi samo kvase, neki pronalaze ljepotu u tome setajuci po kisi... nacin na koji kapljice prave melodiju... miris koji kisa ostavlja... uspomene koje vraca... sav izgled prirode dok kisa pada... *-*
Stajuci dok kisa pada, meni se javljaju razne misli... uspomene koje se vracaju i nadahnuce kojim sam bogatija nego ikad.
Razmisljajuci tako, izgubim se u svojim mislima. Mracnim, necujnim, dubokim... a kisa u pozadini daje harmonicnu buku koja me inspirise...
Puna inspiracije i zadovoljstva, vracam se kuci. Sjetim se, subota je. Najdivniji dan. Dan kada je vrijeme za opustanje uz neku knjigu, mirnu setnju ulicama grada...
Vrijeme da se zapise neka lijepa misao, sta ste postigli ove nedjelje i na cemu ste zahvalni sto vam se desilo protekle nedjelje i sta zelite da postignete sljedece...
Zahvalanost je nesto sto mi svi veoma rijetko iskazujemo, a koja nas moze povesti jednu stepenicu vise ako znamo da cijenimo to sto imamo...
Zato, sljedece subote uradite nesto insipirativno i budite zahvalni. I da, zapisite tu lijepu misao koju imate. <3




Do sljedeceg pisanja... <3

Коментари

Популарни постови са овог блога

Biram biti srecna.

Osjecanja koja jesen budi u meni... :)

Citati.